Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:48:50+01:00
Założyć uszczelki .
Nie lać bezpośrednio wody przy myciu naczyń , lecz nalać do komory i zatkać korkiem.
Nie brać kąpieli w pełnej wannie , lecz wziąść szybki prysznic.
Przy myciu zębów , wodę trzeba nalać do kubka.
5 3 5
2010-02-25T21:49:56+01:00
-zakręcać kran, np podczas mycia zębów, golenia się
-oszczędzać wodę podczas mycia się
-używanie nowych technologii(np. zraszacze do prysznica lub umywalki podczas mycia rąk)
-naprawianie cieknących kranów, rur
-używanie mniejszej ilości wody do spłukiwania ubikacji
5 3 5