Odpowiedzi

2010-02-25T21:51:02+01:00
Po 1 zależy na jaki temat praca..ale myśle ze jakieś 2 godzinki....
2010-02-25T21:51:26+01:00
Myśle że człowiek w ciągu dnia powinien sie zajmować pracą mniej wiecej przez 6 godzin
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:55:43+01:00
Na pracę zawodową powinno poświęcić się ok.8 godzin dziennie... Nie powinno też w codziennym trybie życia zabraknąć zdrowego posiłku, w którym będą zawarte białka i witaminy... Oraz porządnego snu, potrzebna nam też jest aktywność fizyczna...

Jakoś ubierz to w jedną całość ;p heh
Pozdrawiam:*
20 4 20