Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-25T21:51:20+01:00
Ostry noz oznacza mala powierzchnie styku ostrza z pieczywem tzn
sila ktora przyklada sie do krojenia jest przekazywana na mniejsza powierzchnie przez co powoduje wsrod chlebowego ciasta wieksze uszkodzenia w miejscu krojenia
2010-02-25T21:53:00+01:00
Jest tak ponieważ końcówka ma wtedy mniejszą powierzchnię i mniej chleba musi sproszkować i przebić by wbić się pod skórkę. poza tym, ostre rzeczy łatwiej kroją ponieważ lepiej się wkłuwają i rozdzielają krojoną materię.