Odpowiedzi

2010-02-25T21:56:22+01:00
60:12=5 :) wydaje się trudne ale to banał
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T21:57:31+01:00
Pełny kąt ma 360 stopni minutowa wskazówka przesunęła się o 1/6 tego; czyli 10 minut (1/6 60 minut) 10 minut to 1/6 godziny a godzina to 1/12 z całej tarczy czyli przez 10 minut wskazówka godzinowa obrócila isę o 1/6 * 1/12 *360= 1/12 *60 = 5 przesunęła sie o 5 stopni
1 5 1