Odpowiedzi

2010-02-25T22:05:42+01:00
1 ich-pod bin-orz,
2.ich-pod kann-orz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T22:15:35+01:00
W zdaniu 1. podmiotem jest Haut(skóra), i "ich", orzeczeniem jest czasownik rozdzielnie złożony - aussehen - wyglądać odmienione na sieht...aus oraz sein - odmieniony do 1 os. l. poj na bin.
W zdaniu 2. podmiotem jest ich oraz Haare, orzeczeniem jest kÖnnen odmienione do 1. os. l. poj. na kann oraz sein odmienione do 3 os. l. mn. na sind