Odpowiedzi

2010-02-25T22:10:29+01:00
3m × 2m × 4m= 24m³
24m³×21%=24×0.21=5.04m³-objetosc tlenu
24m³×78%=24×0.78=18.72m³-objetosc azotu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T22:13:39+01:00
Dane:
a = 3m
b = 2m
c = 4m

rozwiązanie:
V= 3m * 2m * 4m = 24m³

azotu w powietrzu jest 78%
78% * 24m³ = 18,72m³
tlenu w powietrzu jest 21%
21% * 24m³ = 5,04m³

Odp. W pokoju 3m x 2m x 4m objętość azotu w powietrzu wynosi 18,72m³, a tlenu 5,04m³


2010-02-25T22:17:01+01:00
Dane szukane
3m x 2m x 4 m vo2=?
zawartości tlenu=21%

rozwjązanie
vpow=v pokoju=3m x 2m x 4 m=24m do sześcianu
vo%=21% x 24m do sześcianu = 0,21 x 24m do sześcianu=5,04
odp... w mojm pokoju tlenu zajmuje= 5,04

azot sobie sam oblicz tylko musisz podstawic