Odpowiedzi

2010-02-25T22:14:14+01:00
To znaczy ze nie wiezy w narod i za bardzo nie chce z nie go pochodzic. tak ja uwazam. ale nie jestem pewna. :-)
48 1 48
2010-02-25T22:18:39+01:00
Człowiek nie szanujący historii swojego narodu nie ma świadomości wartości swojego narodu. Nie pojmuje zagadnień takich jak: ojczyzna, patriotyzm, itd. Nie potrafi współczuć i pomagać skrzywdzonym ludziom. Nie szanuje także zabytków. Ludzi z takimi cechami często nazywa się huliganami lub wandalami.
51 4 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T23:18:31+01:00
Człowiek, który nie szanuje historii swojego narodu traci wszystko. Wszystko, co możliwe. Traci ojczyznę, traci swój rodowód. Czym jest Polak, nie znający swej historii? Czy to jest Polak? Nie. Polak, to tylko określenie miejsca urodzenia, ale to nie to samo, co prawdziwy Polak. Człowiek, który wyrzeka się swojej historii, wyrzeka się też narodowości, wszystkiego, co z krajem związane.
Ogólnie wszystko krąży w okół tego. Jak się zastanowić, można nam odebrać wszystko,a le nie ojczyznę, bo ją wraz z historią masz w sercu.
60 4 60