Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:24:11+02:00
A) AuB = (-2,5>
A^B = <3,5)
A\B = (-2,3)
B\A = {5}
A' = (-∞,-2>u<5,∞)

b) AuB = (-∞,7>
A^B =Ф
A\B = (-∞,3)
B\A = <3,7>
A' = <3,∞)

c)AuB = <1,∞)
A^B =Ф
A\B =<1,4)
B\A = <4,∞)
A' = (-∞,1)u<4,∞)

d)AuB = (-∞,1>u<2,5>
A^B = <3,4)
A\B = (-∞,1>u<4,5>
B\A = Ф
A' = (1,3)u(5,∞)

e)AuB = <0,7>
A^B = (1,3>
A\B = <0,1>u(3,7>
B\A = Ф
A' = (-∞,0)u(7,∞)
2009-10-18T13:37:38+02:00
Proszę o pomoc
a A=(-2,5) B=<3,5>
AuB =(-2,5>
AnB =<3.5)
A\B= (-2,3)
B\A ={5}
A' =(-∞,-2>u<5,∞)
b A=(-∞,3) B=<3,7)
AuB =(-∞,7)
AnB =zbior pusty
A\B =A
B\A =B
A' =<3,∞)
c A=<1,4) B=<4,+∞)
AuB =<1,∞)
AnB =zbior pusty
A\B =A
B\A =B
A' =(-∞,1)u<4,∞)
d A=(-∞,1>u<3,5> B= <2,4)
AuB =(-∞,-1>u<2,5>
AnB =<3,4)
A\B =(-∞,-1>u<4,5>
B\A =<2,3)
A' (-1,3)u(5,∞)

e A=(-1,7>n<0,8>=<0,7> B=(1,3>

AuB =<0,7>
AnB (1,3>
A\B <0,1>u(3,7>
B\A =zbio pusty
A' =(-∞0)u(7,∞)