Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T22:47:59+01:00
Śmierć Pana Jezusa na Krzyżu.
Jezusowi wydawało się, że Bóg, Ojciec go opuścił. Jednak było inaczej. Mimo wszystkiego Jezus właśnie po to zszedł na ziemię, by przez swoją śmierć zbawić nas. A my go tak ranimy. To niegodne jest nas. Każdy nasz grzech, to jakby jeszcze jeden wbity w niego gwóźdź. Jest to przykre, ale prawdziwe. My nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo on cierpi. Czym mu odpłacamy za jego miłość? Jeszcze większym bólem. Jednak on nas rozumie. Dlatego się nie mści, tylko wszystko wybacza. Dziękuję Ci Jezu, że za mnie umarłeś i cierpiałeś.
4 4 4
2010-02-25T23:53:55+01:00
STACJA XII — Jezus umiera na krzyżu
Twoja śmierć Panie jest dla nas szokiem. Słowa psalmu, które wypowiadasz na kryżu: „Boże mój, czemuś mnie opuścił” są modlitwą i są wyrazem najgłębszego zawierzenia Bogu i miłości Boga. Jest jeszcze jedna śmierć, która nas szokuje – to śmierć Judasza. Twoja śmierć, Jezu rodzi nadzieję, śmierć Judasza przeraża rozpaczą.

Jezu, ucz nas mądrze przeżywać i zwyciężać kryzysy i załamania w naszym życiu!
2 4 2