Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T23:39:53+01:00
Witam
dane vo=30m/s, g=10m/s2, końc.prędkość na górze vk=0
szukane hmax, t
Ciało będzie poruszać się do góry , dopóki cała jego Ek nie zmieni się w Ep.
Na dole jest Ekmax i Ep=0 , a na górze jest Ek=0 ale Epmax.
Ekmax = Epmax
0,5m[vo]2 = mghmax
hmax = [vo]2/2g = 900m2/s2 /20m/s2 = 45m

v = vo - gt ale u nas v = vk = 0 oraz t = tz czyli czas do zatrzymania
0 = vo - gtz
tz = vo/g = 30m/s /10m/s = 3s

.......................pozdrawiam



1 5 1
2010-02-26T00:03:03+01:00
Zobacz zalacznik. Mam nadzieje, ze to bedzie dobrze :-D
1 5 1