Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-25T23:20:14+01:00
KNO2-azotan(III) potasu
CuCl2- chlorek miedzi (II)
Fe2(SO4)3- siarczan (VI) żelaza (III)
2 5 2
2010-02-26T00:12:18+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
KNO2----------azotan(III) potasu
CuCl2----------chlorek miedzi(II)
Fe2(SO4)3----siarczan(VI) żelaza(III)
5 3 5