Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T11:25:52+01:00
POL:

Sport dobrze wpływa mi na samopoczucie i moją kondycję. Sport powiększa mi mięśnie. Chodzę na zawody i wygrywam medale i nagrody. Sport uczy mnie wytrwałości w dążeniu do obranego wcześniej celu. Jestem w zespole , który uczy mnie podejmowania szybkiej decyzji i pracy w drużynie. Sport sprawia , że jesteśmy szybsi i mniej zmęczeni. Dzięki sportowi lepiej się myśli , pracuje i systematycznie działa. Uczymy się wygrywać i przegrywać. Również stajemy się silniejsi i odporni na różne choroby. Prawde mówiąc , sport to zdrowie!

GER:

Sport gute Wirkung auf meine Stimmung und meine Fitness. Sport erhöht meine Muskeln. Ich gehe zu Wettbewerben teil und gewinnen Medaillen und Preise. Sport lehrt mich, im Hinblick auf die zuvor gewählte Ziel durchhalten. Ich bin in einer Band, die lehrt mich, schnelle Entscheidungen zu treffen und die Arbeit in einem Team. Sport macht uns schneller und weniger müde. Mit dem Sport besser Gedanken, arbeiten und arbeiten systematisch. Wir lernen zu gewinnen und verlieren. Außerdem werden wir stärker und resistent gegen verschiedene Krankheiten. In der Tat, Sport ist gut für die Gesundheit!


Może nie jest ten tekst taki superanski ale może być.

Ps. Dodałem jeszcze 2 zdania na lepszą ocenę.

Powodzenia!
Pozdrawiam Adrianosz124!
1 5 1
2010-02-26T11:51:03+01:00
Nie jestem żadnym prawdziwym sportowcem. Chętniej oglądałbym programy sportowe. Można powiedzieć, że interesuję się sportem pasywnie. Lubię zawody lekkoatletyczne i mam wiele ulubionych dyscyplin sportowych. Wiem że sport rozwija siłę fizyczną i psychiczną. Pomimo to chętniej pozostaję przed telewizorem. Nie oznacza to jednak, że nie mam w ogóle kondycji lub, że nic dla niej nie robię. Spaceruję i gram w tenisa, zimą jeżdżę na nartach. Jeżeli chodzi o lekko atletykę, mam kilku faworytów. Lubię bieg na 100 metrów, bieg sztafetowy i skok wzwyż. Tym interesuję się najbardziej. Lekka atletyka obejmuje również; pchnięcie kulą, rzut oszczepem, skok w dal, trójskok, wioślarstwo. Lubię też pływanie i samoobronę.


Ich bin kein richtiger Sportler. Ich sehe lieber Sportprogramme an. Man kann sagen, ich interessiere mich für Sport, aber passiv. Ich mag sehr Wettbewerbe in Leichtathletik und ich habe viele beliete Sportarten. Ich weiß, dass Sport physische und psychische Kräfte entwickelt. Trotzdem bleibe ich lieber von dem Fernesher. Es bedeutet aber nicht, dass ich keine Kondition habe oder, dass ich nichts für meine Kondition tue. Ich spaziere oft und spiele Tennis, im Winter laufe ich Ski. Wenn es sich um Leichtathletik handelt, habe ich einige Favoriten. Ich mag den 100 - Meter Lauf, den Staffellauf, und den Hochsprung. Dafür interessiere ich mich am meisten. Leichtathletik umfasst auch: das Kugelstoßen, das Speerwerfen, den Weitsprung, den Dreisprung, das Rudern. Ich mag schwimmen und Selbstverteidigung.
1 5 1