Napisz list, w którym zastosujesz wyrazy:
uważam, że; jestem zdania; moim zdaniem; doszłam do wniosku; myślę, że; wydaje mi się; przypuszczam, że; wiem, że; podsumowując... itd.
Temat: Zachęć koleżankę, aby zaczęła chodzić na zajęcia dodatkowe (najlepiej siatkówkę).

Proszę o pomoc! To jeszcze na dzisiaj!

2

Odpowiedzi

2010-02-26T07:19:56+01:00
Czesć Marto
Piszę do ciebie ten list poniewaz przypuszczam ze zainteresuję cie moja propozycja,doszłam do wniosku ,że powinnaś uczęszczać na dodatkowe zajecia piłki siatkowej.Wiem iż wolała byś chodzić na inne ale te zajecia sa naprawde faine .Ja też na nie uczeszczam więc bedziemy miały dodatkową okazję do rozmowy.Serdecznie cię pozdrawiam .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T07:22:26+01:00
Droga Ewo!!
Zachęcam cię do uczęszczania na dodatkowe lekcje siatkówki.Uważam,że ci się spodoba i nie będziesz się nudzić.Wiem,że lubisz grać w siatkówkę więc jest to jeden dodatkowy plus.Mam nadzieje,że zachęciłam cię tym listem:)Pozdrawiam.
Monika....<czy tam jak masz na imię:D>
Mam nadzieje,że pomogłam:))
1 5 1