Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T07:23:43+01:00
Moim zdaniem Romeo jest .. godny podziwu i nasladowania.Jego szlachetne cechy urzekly mnie nader. Niewatpliwie jest on ,nie tylko bohaterem lecz rowniez mezczyzna moich "marzen".Domniewam, ze jego cechy charakteru uwiodly kazdego czytelnika tej ze romantycznej tragedii. Z pewnoscia niejdnokrotnie powroce do tej lektury ! :)

moze byc ? :)
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T07:24:06+01:00
Moim zdaniem Romeo był dobrym, uczuciowym a także wrażliwym człowiekiem. Na początku utworu był niedojrzały emocjonalnie.Jego zachowanie zmieniło się, gdy poznał Julię.Pokochał ją odrazu i zależało mu tylko na tej miłości, lecz nie mógł być z ukochaną przez spór między dwoma rodami.
3 3 3