Odpowiedzi

2010-02-26T07:42:05+01:00
A) 1410×(×-2)=1410*(2-2)=1410*0=0
b) 2×(×-1)+2=2*(2-1)=2*1=2
c) 5ײ-2×=(5*2)^-2*2=100-4=96
d) 18×+20(1-×)=18*2+20(1-2)=36+20*(-1)=36+(-20)
e) 3×-ײ-(2-3×)=
f) 12(×+0,4)-0,4×



* to mnożenie (razy)
^ do kwadratu (potęga 2) bo nie wiem jak wsawic u gory :)
tych dówch nie zdąże bo juz do szkoły musze iść
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T08:01:05+01:00
A) 1410x(x-2)=1410*2(2-2)=2420*0=0
b) 2x(x-1)+2=2*2(2-1)+2=4*1+2=4+2=6
c)5xkwadrat-2x=x(5x-2)=2(2*5-2)=2(10-2)=2*8=16
d)18x+20(1-x)=18*2+20(1-2)=36+20(-1)=36-20=16
e) 3x-xkwadrat -(2-3x)=3*2-2*2-(2-3*2)=6-4-(2-6)=2-(-4)=2+4=6
f) 12(x+0,4)-0,4x=12(2+0,4)-0,4*2=(12*2,4)-0,8=28,8-0,8=20