Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T08:30:40+01:00
Tylko prawdą i miłością zdobywamy przyjaciół,na których możemy liczyć w każdejsytuacji,a dzieki tym dwóm wartosciom zbliżamy się każdego dnia do Boga,wypełniając Jego przykazania.
2 4 2
2010-02-26T08:32:23+01:00
Żyć w miłości i prawdzie. Przestrzegać Przykazań Bożych i nie schodzić z boskiego szlaku
2 3 2
2010-02-26T08:44:59+01:00
Jeśli moja więź z Bogiem jest silniejsza od najsilniejszej więzi z człowiekiem, to mam szansę na to, by mądrze kochać każdego człowieka .
1 1 1