Odpowiedzi

2010-02-26T08:45:58+01:00
Marcel z opowiadania "Dym" bardzo kocha swoją mamę. Ciężko pracuje aby mieli za co żyć. Wychodząc z domu zawsze całuje swoją mamę w rękę. Mieszkają w małej izdebce i mama również go kocha bo sama nie zje nie raz a odda swoje jedzenie synowi. Jest to piękny wyraz szacunku syna do matki a jednocześnie matki dla syna.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T08:51:47+01:00
Marcyś młody chłopak , pracuje jako palacz w pobliskiej fabryce. Jego zycie upływa wyłącznie na pracy. Kocha swoją matkę , jest dobrym synem , wdzięczny za troskę i miłość. .. Na szacunek zasługuje ciężka praca młodego robotnika , którego zycie pozbawione jest uroków młodości, ponieważ poczucie odpowiedzialności za los matki i swój każe mu zapomnieć o rozrywkach. Marcuś po prostu nie ma na to czasu ani sił. Związek kochającej matki i syna nie kończy się wraz ze śmiercią bohatera , ale jest podtrzymywany przez tytułowy dym.