Odpowiedzi

2010-02-26T09:36:32+01:00
Tworzy skrót lub skok, który otwiera dokument przechowywany na serwerze sieciowym, w sieci intranet (intranet:: Sieć wewnętrzna organizacji, w której używane są technologie internetowe (takie jak protokoły HTTP i FTP). Korzystając z hiperłączy, można poruszać się między obiektami, dokumentami, stronami i innymi miejscami docelowymi w sieci intranet.) lub Internecie. Po kliknięciu komórki zawierającej funkcję HIPERŁĄCZA program Microsoft Excel otwiera plik przechowywany w miejscu określonym przez argument łącze_lokalizacja
2 3 2
2010-02-26T09:37:00+01:00
System hiperłączy pozwala nam na budowę złożonych dokumentów – dobrym przykładem są tu aplikacje Microsoft Office czy Open Office. W pakietach biurowych hiperłącze poraz pierwszy pojawiło się w połowie lat 90 jako element hipertekstu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T09:37:33+01:00
Wstawiamy hiperłącza

Hiperłączy używamy wtedy, gdy chcemy stworzyc interaktywną prezentację.
Umożliwiają one szybkie przechodzenie do innych slajdów w tej prezentacji lub na
przykład na stronę WWW.
Aby wstawiæ hiperłącze, należy zaznaczyæ dany obiekt lub fragment tekstu i z menu kontekstowego lub z menu Wstaw wybraæ opcję Hiperłącze.
3 5 3