Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T10:01:13+01:00
Poniewaz w kodeksie Hammurabiego panowała zasada oko za oko, ząb za ząb. ponadto w kodeksie tym kara smierci była dozwolona.
W polsce kara śmierci jest zabroniona. Pozbawia sie ludzi tylko wolności ( tzn. ida do wiezienia, ale życia sie im nie odbiera)
14 3 14
2010-02-26T10:02:55+01:00
W Polsce nie ma kary śmierci. Każdy jest sądzony tak samo, bez względu na stanowisko w społeczeństwie.
8 3 8