Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:26:52+02:00
1. Na rzekach można budować elektrownie wodne. Wodą z rzek można również nawadniać pola uprawne. Po rzekach pływają również statki - niektóre przewożą towary, a inne są atrakcją turystyczną.

2. - ścieki z fabryk,
- śmieci wyrzucane bezpośrednio do wody przez ludzi,
- plamy oleju wyciekające np. ze statków.
2009-10-18T14:02:08+02:00
1. Po rzekach pływają również statki .Na rzekach można budować elektrownie wodne. Wodą z rzek można również nawadniać pola uprawne.
2.
1. ścieki z fabryk,
2. śmieci wyrzucane bezpośrednio do wody przez ludzi,
3.plamy oleju wyciekające np. ze statków.