Odpowiedzi

2010-02-26T12:25:27+01:00
-trzy szóstki (666)
- pentagram
- amulety i talizmany
- Różokrzyż
- Krzyż odwrócony
- sekty
- wywoływanie duchów
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T12:53:45+01:00
We współczesnym świecie jest wiele zagrożeń wiary:
- brak czasu ( często nie mamy czasu by pójść do kościoła się pomodlić)
- inne wiary ( czasami przystępujemy do innych wiar)
- sekta ( wciągamy się w sekty)
- uleganie innym ( czasami zdarza się że np. kolega lub koleżanka tłumaczą nam że Bóg jest nam nie potrzebny, nie istnieje itp. a my zaczynamy w to wierzyć)
- wolimy robić coś innego niż pójść do kościoła ( często jest tak że wolimy np spotkać się ze znajomymi niż pójść do kościoła)
- chodzimy do kościoła ale nie słuchamy księdza
- lenistwo ( najczęściej jest tak że wolimy posiedzieć na komputerze niż pójść do kościoła albo po prostu nam się nie chce
- zły przykład rodziców ( czasem rodzice nie chodzą do kościoła i dziecko bierze z nich przykład)
- gdy dziecko nigdy nie było w kościele ( czasami zdarza się tak że dziecko nie było nigdy w żadnym kościele i nie słyszało kto to jest Bóg, Jezus Chrystus czy Maryja a na lekcji religii uznaje że skoro rodzice mu o ty mnie powiedzieli to znaczy że oni nie chcą żeby chodził do kościoła, albo że nie jest mu ta wiedza potrzebna, a potem tak samo dzieje się z jego dziećmi)
11 3 11