1.Uzupełnij zdania podając wartości pierwiastków

wodór w zwiazkach chemicznych jest zawzse...

tlen w tlenkach jest zawsze...

chlor w chlorkach jest zawsze...

siarka w siarczkach jest zawsze...

brom w bromkach jest zawsze...

jod w jodkach jest zawsze...



Prosze o odpowiedź ;***

2

Odpowiedzi

2009-10-18T13:25:59+02:00
Wodór w zwiazkach chemicznych jest zawzse... 1 wartościowy
tlen w tlenkach jest zawsze...2 warościowy
chlor w chlorkach jest zawsze... 1 wartościowy

siarka w siarczkach jest zawsze...2 wartościowa

brom w bromkach jest zawsze...1 wartościowy

jod w jodkach jest zawsze... 1 wartościowy

jak się nie myle to tak :)
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:53:50+02:00
Wodór w związkach chemicznych jest zawsze...I wartościowy

tlen w tlenkach jest zawsze...II wartościowy

chlor w chlorkach jest zawsze...I wartościowy

siarka w siarczkach jest zawsze...II wartościowa

brom w bromkach jest zawsze...I wartościowy


tak jet na 100%....
10 4 10