Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:59:09+01:00
1. ustal liczby a, b, c, d
2. pod x wpisz -6 i -5,5 zaznacz obie komórki i łapiąc za prawy dolny róg dolnej komórki pociągnij w dół aż pokażą się wszystkie liczby z zakresu -6 do 6
3. pod y wpisz formułę liczącą ta funkcję $ w adresie komórki oznacza że w następnych komórkach poniżej ma być liczona tylko ta komórka
4. jak już mamy policzoną 1 komórkę to łapiemy znów za prawy dolny róg i ciągniemy w dół
5 rysowanie wykresu różni się w zależności od wersji ofica w 2007 robimy to tak ustawiamy kursor poza obszarem tabelki z danymi na zakładce WSTAWIANIE wybieramy WYKRES Liniowy otrzymamy pusta ramkę w tej ramce naciśnij prawy przycisk myszy i wybierz zaznacz dane
6. w otwartym okienku wybierz z lewej części tam gdzie są wpisy legendy dodaj dane i w otwartym okienku wpisz nazwę wykresu w dolnej części usuń wpis i zaznacz dane z tabeli pod y zaakceptuj okno
7. teraz z prawej części wybierz etykiety osi x Edytuj i zaznacz wszystkie x zaakceptuj okno i to duże też i masz wykres


reszta w załączniku
komentarze w arkuszu usuń sobie
2010-02-26T14:11:12+01:00
masz np:

a= -2
b= 3
c= 4
d= 6

y=$B3 * $A9 (itd)....
Y= (dalsze obliczenia) - ale w jednej komorce

x y

-6
=np.A1 * B2
i kopiuj