Siemka, nie wyrabiam z czasem, a muszę przetłumaczyć tekst. byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi ładnie to przetłumaczył i ułozył w odpowiedniej kolejności. Z góry dziękuję ;*

V - Guten Tag, was möchten Sie?
K - Ich suche eine Hose!
V - 68 Euro.
K- Gröse 36. Lieber die blaue Hose. Wo kann ich sie anprobieren?
K - Danke schön
V - Hier habe ich aine Hose in schwarz und in Blau.
K - Die Hose ist leider zu lang.
V - Die Umkleidekabine ist da hinten links.
V - Die schwarze Hose ist viel kürzer.
V - Welche Größe brauchen Sie denn?
K - Oh, die Hose sitzt gut. Ich nehme sie.
K - Was kostet sie denn?

K - Kundin, V - Verkäuferin.

Nie z translatora bo zgłoszę, że źle..
Wybieram naj ;P

2

Odpowiedzi

2010-02-26T12:07:27+01:00
V - Guten Tag, was möchten Sie? -Dzień dobry, co chciałby pan (w domyśle kupić)
K - Ich suche eine Hose! - Szukam spodni
V - Hier habe ich aine Hose in schwarz und in Blau. - Mam tutaj te spodnie w czerni lub niebeieskim.
V - Welche Größe brauchen Sie denn? - Jakiego rozmiaru pan potrzebuje?
K- Gröse 36. Lieber die blaue Hose. Wo kann ich sie anprobieren? - Duże 36. Wolałbym czarne spodnie. Gdzie mogę je przymierzyć?
V - Die Umkleidekabine ist da hinten links. - Przymierzalnia jest tam z tyłu po lewej.
K - Die Hose ist leider zu lang. - Te spodnie są niestety za długie
V - Die schwarze Hose ist viel kürzer. - Czarne spodnie są dużo krótsze.
K - Oh, die Hose sitzt gut. Ich nehme sie. - Te spodnie pasują dobrze. Wezmę je.
K - Was kostet sie denn? - Ile w takim razie kosztują?
V - 68 Euro. - Tłumaczenie zbędne
K - Danke schön - Dziękuję bardzo
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T18:07:08+01:00
V - Guten Tag, was möchten Sie? -Dzień dobry, co chciałby pan (w domyśle kupić)
K - Ich suche eine Hose! - Szukam spodni
V - Hier habe ich aine Hose in schwarz und in Blau. - Mam tutaj te spodnie w czarnym i niebieskim kolorze
V - Welche Größe brauchen Sie denn? - Jakiego rozmiaru pan/pani potrzebuje?
K- Gröse 36. Lieber die blaue Hose. Wo kann ich sie anprobieren? - rozmiar 36. Raczej czarne spodnie. Gdzie mogę je przymierzyć?
V - Die Umkleidekabine ist da hinten links. - Przymierzalnia jest tam z tyłu po lewej stronie
K - Die Hose ist leider zu lang. - spodnie są niestety za długie
V - Die schwarze Hose ist viel kürzer. - Czarne spodnie są dużo krótsze.
K - Oh, die Hose sitzt gut. Ich nehme sie. - Te spodnie leza dobrze. Wezmę je.
K - Was kostet sie denn? - Ile kosztuja?
V - 68 Euro. - 68 euro
K - Danke schön - Dziękuję bardzo
1 5 1