Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T12:15:59+01:00
Powietrze, które odbija się od ścianek kształtu muszelki.
Niektórzy myślą, że to może, ale to tylko taki mit.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T12:18:21+01:00
Muszla nie szumi. JEST to tylko złudzenie.
Podobnie jest gdy przyłożymy szklankę do ucha.
Muszla wzmacnia odgłos jaki wydaje krew płynąca w naczyniach krwionośnych i dzięki temu można go usłyszeć.
2 3 2