Odpowiedzi

  • mlad
  • Początkujący
2009-10-18T13:39:13+02:00
Mój obraz wyobrażni rozwoju technologii za 20 lat , predstawia zmechanizowany świat. Wyobrażam sobie samochody kótre będlatały, płyuwały i jeźdiły zasilane za poboća mechanizmu który sam ze soba wspołpracuje nie zanieczyszczjący powietrza ani wody. Ludzie umierac będą w wieku 20lat a rodic bedą sie z róznymi chorobami. Wszystko będzie zmechanizowane. Ludzie bedą umieraz także z powodu tego ze nie beda mieli co jęść poniewąż każdy będzie miał swoja drukarnie do wytwarzani pieniedzy wielkości jednego cm , i nikt nie bedzie pracowac a z powodu chorób nie leczonych bo nie będzie miał kto ich leczyc nie beda w stanie zapewniac sobie jedzenie bo za 20 lat nie bedzie mozne jescze a pomoca mikro komórek otrzymywac jedzenia . Flora i fauna bedzie cała ogarnieta mechanizcja oraz bedziemy mieszkac w śród robotów które zbutnuja sie zawładna na d światem.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T14:43:46+02:00
W ciągu 20 lat nastąpi ogromny rozwój informatyki. Wyobrażam sobie to tak, że:
Gdy tylko popatrzymy na ekran, i będziemy poruszać wzrokiem zauważymy ruchy myszki. gdy mrugniemy 3 razy w tym samym miejscu to otworzymy jakiś plik lub stronę. Internet będzie bardzo szybki. Będzie można ściągnąć film trwający 2 godziny w zaledwie 12 sekund. Będzie można zakładać wirtualny hełm i grać w gry komputerowe za pomocą ruchów ciała. Nie potrzebna będzie klawiatura ani myszka. Gdy tylko pomyślimy jakieś słowo, zostanie to przebadane przez hełm i wprowadzone do komputera. Ułatwi to pracę w biurach i w szkole.

Dopisz do tego oczywiście coś jeszcze lub połącz prace rożnych użytkowników. :)
2 3 2