Odpowiedzi

2010-02-26T12:44:41+01:00
Moja szkoła jest wspaniała!
Zawsze czysta i zadbana!
Każdy świetnie się w niej czuje,
Na oceny swe pracuje,
Uśmiech u każdego z nas
zazdrość u każdego z was xD
10 4 10
2010-02-26T12:44:52+01:00
Zapraszamy do tej szkoly ucza matmy i angoli nasza szkola jest the best uczyc sie tu mozna fest:)
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T12:50:30+01:00
Moja szkoła jest wesoła
codzień na lekcje mnie woła!
Nauczyciele mili, lekcje ciekawe,
razem obejrzymy sobie Wawę!
Lubię tą naszą szkołę,
nawet niż frytki ją wolę.
8 3 8