Odpowiedzi

  • PLS
  • Początkujący
2010-02-26T12:39:15+01:00
Moim zdaniem powinno być w cudzysłowiu;]
2010-02-26T12:39:33+01:00
Tak, gdyz jest to nazwa wlasna utworu, tak jak piszesz np "Avatar".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T12:40:07+01:00
Zależy w jakim zdaniu.
Bo jeśli w tytule to owszem w " " .
a Jeśli w zdaniu to nie koniecznie.
Ale nie powiino być błędu jeśli się w zdaniu napisze "TREN I "