Maciek włożył łodygę z białym kwiatem do naczynia z wodą zabarwioną na kolor czerwony. Po jakimś czasiezauważył, że kwiat zmienił kolor. Przeprowadzone doświadczenie pozwoliło mu sprawdzić
A. kierunek przewodzenia w roślinie produktów fotosyntezy
B. wpływ rozpuszczonego barwnika na proces fotosyntezy u roślin
c. wpływ roszpuszczonego barwnika na kwitnienie roślin
D. kierunek przewodzenia w roślinie wody i rozpuszczonych w niej substancji

3

Odpowiedzi

2010-02-26T13:17:58+01:00
2010-02-26T16:40:55+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T17:40:28+01:00