1. Co to jest popręg?
a) metalowy element uprzęży, który wkłada się do pyska konia;
b) pas oblekający brzuch konia, którym przypina się siodło;
c) bacik jeźdźca.

2. Napisz jaki charakter konia lubisz bardziej: spokojny, czy narowisty? Uzasadnij w kilku zdaniach.

2

Odpowiedzi

2010-02-26T13:26:32+01:00
A) metalowy element uprzęży, który wkłada się do pyska konia;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:38:34+01:00
Popręg to, pas oblekający brzuch konia, którym przypina się siodło.

bardzo lubię konie ponieważ są mądre i moim zdaniem piękne.
jeśli miałabym do wyboru konia narowistego i spokojnego, pewnie wybrałabym spokojnego.
reakcje narowistego konia trudno przewidziec, w różnych sytuacjach różnie sie zachowuje, z niewiadomych przyczyn może ponieśc lub zrzucic myślę, że bałabym sie ryzyka.
natomiast łagodnego konia można bez obaw pogłaskac, dosiąśc w ogóle podejśc bez strachu, gdym mogła wybierac zdecydowałabym się na spokojnego.


metalowy element uprzęży,
który wkłada się do pyska konia to uzda.