PROSIŁBYM O ZROBIENIE AVATARA, W KTÓRYM BĘDĄ:

- Napis "Bliscy" <---- Tak jak widzisz :P

- Napis koloru ciemnego( granat, niebieski, czerń)

- Wymiary nie mogą przekraczać max. 300x200, max. 256kByte, (jpg, jpeg, png, gif)

- na dole bądź w ROGU musi się znaleźć napis (niewielki)- ś21 ( bądź s21)

No i żeby był naprawdę fajny. Dam Naj!!!

2

Odpowiedzi

2010-02-26T18:05:56+01:00
Zrobiłem. własnoręcznie robiony, według mnie ładny. objęyość mniejsza niż mówiłeś.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:42:42+01:00
Proszę .
Mam nadzieję że ci się podoba , liczę na naj , lub gwiazdki c: .