Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:36:46+01:00
Szatan,
czart,
kusiciel,
zły duch,
antychryst,
książę ciemności,
moce piekielne
Belzebub,
Kosmaty,
Kudłaty,
Lucyfer,
Lucyper,
Mefisto,
Mefistofeles,
Boruta,
Pan Ciemności
zło
10 4 10
2010-02-26T13:40:05+01:00
- szatan
- czart
- kusiciel
- zły duch
- demon

można też użyć przenośni, wtedy diabeł nabierze znaczenia typu:

- łajdak
- łotr, etc

Jeśli chodzi o zapożyczenia, to śmiało bym już wtrącił evil z angielskiego, odnosi się to do wielu tytułów produkcji ekranowych....
7 2 7