Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T13:41:57+01:00
Ferje zimowe chce spedzic w gorach z rodzicami jezdzac na nartach. Chcialbym odwiedzic tez dziadkow. Niemoge sie doczekac wspolnego wyjazdu.
2010-02-26T13:44:12+01:00
Ferie zimowe chciałabym spędzić na wsi u dziadków. Tam jest super lodowisko !
29 1 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:44:54+01:00
Moim marzeniem jest spędzenie feri w górach. Jeżdżę tam co rok. Są tam bardzo ładne widoki i lubię sklepy z pamiątkami. Gdy z rodzicami przyjeżdżamy w góry do domku, to zawsze pierwszy jestem chętny aby iść na narty. Na nartach nauczyłem się jeździć dwa lata temu. Tak to jeździłem na saneczkach. Bardzo lubię przebywać w górach. Bardzo dobrze mi się tam oddycha i czuję się wspaniale.

Myślę że takei zadanie moze być :)
1 5 1