Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:56:54+02:00
Plaga egipska - o czyms, o kims bardzo dokuczliwym nieznosnym
Plagi egipskie- szereg niepowodzeń, nieszczęście. Dotkliwe nieznośne wydarzenia lub ludzie.
czarna owca - osoba odznaczająca się złymi cechami charakteru
Syn marnotrawny- ktoś kto postępuje źle, zdradza swoich najbliższych, swoje środowisko; nawrócony grzesznik, ktoś pragnie odpokutować za swoje złe postępowanie.
"drzewo życia" - symbolem nieśmiertelności, jakim się cieszył człowiek przed upadkiem
chleb zycia- chleb ktory daje zycie, chleb Jezusa, pokarm ktiry nie ginie, nie marnuje sie

2 5 2
2009-10-18T13:58:00+02:00
Czarna owca osoba przynosząca wstyd ,źle widziana w określonym otoczeniu
plaga egipska nieszczęścia spadające na ludzi, zwykle masowo, często interpretowane jako kara boża
Drzewo życia – rajskie drzewo, typ drzewa życia
A z biblii nie wiem
1 1 1
2009-10-18T14:08:52+02:00
Chleb życia

plaga egipska to coś niedobrego nieszczęście bóg spóscił 7 plag egipskich woda zamieniła się w krew reszty nie pamiętam Miały one przekonać faraona, aby zgodził się na opuszczenie Egiptu przez Izraelitów.nieszczęścia spadające na ludzi, zwykle masowo, często interpretowane jako kara boża

drzewo zycia to drzewo którego nie wybrali adam i ewa

czarna owca to ktoś kto wyróżnia się od innych jest inny od każdego np judasz wydał Jezusa a nikt inny
2 4 2