Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T13:45:35+01:00
ŁYKO -przewodzi związki organiczne powstałe w procesie fotosyntezy z liści do wszystkich organów
DREWNO- transportuje wodę i rozpuszczone w niej sole mineralne z korzeni do pozostałych części rośliny
MIAZGA- zachodzi ona łodydze i korzeniu, które mają tkankę twórczą
3 5 3
2010-02-26T13:48:02+01:00
Drewno przewodzi wode, i sole mineralne i jest zbudowane z matwych komórek a łyko subt. odżywcze i jest zbudowane z żywych komórek
2 5 2