Odpowiedzi

2010-02-26T13:47:31+01:00
40 pierwszy kąt
2x40=80 drugi kąt
180 - 80-40= 40 trzeci kąt
3 2 3
2010-02-26T13:48:37+01:00
Alfa= 40 stopni
beta= ?
delta=?

beta= 40 stopni * 2 = 80 stopni
delta= 180- (40+80) = 60 stopni


napisz tam znak alfa a nie pisz wyrazu czasami heh ;D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T13:48:46+01:00
1 kąt - 40*
2 kąt - 40* x 2 = 80 *
3 kąt - 180* - 80* - 40 * = 60*

Kąty tego trójkąta mają miary odpowiednio: 40*,80*,60*

*stopień
10 4 10