Odpowiedzi

2010-02-26T14:00:03+01:00
Czytając rozbudowujemy naszą wyobraźnię, zmuszamy do pracy szare komórki... a w filmie mamy podane jak na dłoni wygląd postaci, tok wydarzeń.. poza tym jeżeli przeczytamy najpierw książkę i jesteśmy wytrawnymi "graczami" film nie spełni naszych mentalnych oczekiwań.
2010-02-26T14:03:44+01:00
Po pierwsze to książkę czytamy a film oglądam . Film na postawie jakiejś książki nie pokazuje wszystkiego . Poza tym czytając pewna powieść albo inny utwór musimy sobie pewne sytuacje i sceny wyobrazić nie mamy przedstawionego obrazu .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:18:13+01:00
Film jest ukazaniem nam obrazu zdarzeń, postaci. Oglądając go nie musimy się 'wysilać' i wyobrażać sobie wszystkiego po kolei tak jak robimy to czytając. Jednak według mnie to 'wysilenie' to bardzo dobra rzecz. Przydaje ona nam się na przykład pisząc wypracowania w szkole itp. Książka rozwija nas pod względem emocjonalnym , przeżywamy każdą kartkę , każde zdarzenie.
Uważam ,że film zazwyczaj można dobrze przewidzieć , natomiast następny rozdział książki pozostanie tajemnicą.

Mam nadzieję ,że pomogłam ;)
Jeśli chcesz daj naj ;))