Odpowiedzi

2010-02-26T14:11:45+01:00
Http://www.gogolek.com/studenci/Michal/multimedia.html
) program edukacyjny – oznacza to program pn. Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:41:55+01:00
Współczesne programy bardzo często są określane mianem multimedialnych, gdyż oprócz grafiki i tekstu zawierają także efekty dżwiękowe oraz sekwencje animacji i wideo (filmowe).

Program edukacyjny ) — program wspomagający proces nauczania i sprawdzanie wiedzy. Można wyróżnić:
a) elektroniczne podręczniki — przekazują pewien zasób wiedzy;
b) programy wspomagające powtarzanie i zapamiętywanie — tzw. nauczanie programowane (ang. drill and practice), pomocne np. przy nauce języków obcych;
c) programy testujące


Jeżeli nie pomogłam to trudno ;D
7 3 7
2010-02-26T14:51:29+01:00
1 Program służący do pracy, zabawy
2 program służący do nauki
1 5 1