Rozwiąż krzyrzówke
1. matka jezusa
2.wprzepowisci
3.biblijna ofiara dana potrzebującym
4.skrzydlaci posłowie boga
5.np.bożego narodzenia,wielkanocy
6.czwarty grzech główny
odpowiedzcie na pytania a ja se wpisze nie podajcie hasła.prosze szybko

3

Odpowiedzi

2010-02-26T14:57:54+01:00
1.maryja
2.morał
3.jałmużna
4.aniołowie
5.święta
6.zazdrość
  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T20:11:06+01:00
1. Matka Jezusa- Maryja
2. W przypowieści- Morał
3. Biblijna ofiara dana potrzebującym- Jałmużna
4. Skrzydlaci posłowie Boga- Aniołowie
5. Np. Bożego Narodzenia, Wielkanocy- Święto
6. 4 grzech główny- Zazdrość

myślę że pomogłem
liczę na naj
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T20:15:49+01:00
KRZYŻÓWKA
1. Matka Jezusa - MARYJA
2. W przypowieści - MORAŁ
3. Biblijna ofiara dana potrzebującym - JAŁMUŻNA
4. Skrzydlaci posłowie Boga - ANIOŁOWIE
5. Na przykład ... Bożego Narodzenia, Wielkanocy - ŚWIĘTA
6. Czwarty grzech główny - ZAZDROŚĆ
;)))