Witam ;) mam narysowac rysunek, farbkami pt "Śladami Fryderyka Chopina" mam kierowac sie np. jego muzyka, tytulami utworow, jego zyciem itp. mile widziane stronki z przykladami co bym mogla narysowac, bo wogole nie mam pomyslu..;/ pozdrawiam ;)

2

Odpowiedzi

2010-02-26T14:23:58+01:00
Hm ; )
wejdź na stronę i wysłuchaj utworów chopina
jeśli masz zdolności plastyczne
możesz narysować baletnice przy lustrze ćwiczące i wokół nich nuty
portret chopina przy pianinie
młodsze rodzeństwo z nim ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:31:41+01:00
Ja na Twoim miejscu narysowałabym Chopina obok niego fortepian, a w tle scena na której tańczą małe dziewczynki - baletnice, a wokół nich na ziemi leży pełno róż, które rzuca publiczność ^^