Odpowiedzi

2010-02-26T14:26:06+01:00
Zad.4/33
a) 4:0,8=5
0,64:0,2=3,2
0,21:0,03=7
3,6:0,09=40
b)0,14:0,07=2
18:0,9=20
0,9:0,003=300
2,8:0,007=400
zad.10/35
1320:55=24
zad12/35
3,4:20=17

PS.Nie wiem czy o to chodzi bo mam ćwiczenia z tamtego roku.
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:43:37+01:00
1 str 33
1,5:0,25=6
5 uzupelnij 1:0,2=5



4str33
4:0,8=40:8= 5 0,14:0,07=14:7=2
0,64:0,2=6,4:2=3,2 18:0,9=180:9=20
0,21:0,03=21:3=7 0,9:0,003=900:3=300
3,6:0,09=360:9=40 2,8:0.007=2800:7=400


10str35
8,06:0,31= 26
3,4:0,04=85
5,36:0,08= 67



12str33


masa 2,50 kg masa 0,80 kg masa 1,24
cena za 1 kg 6,30 zl cena za 1 kg 5,95 zl cena za 1 kg 7,50zl
wartosc 15,75 wartosc 4,76 wartosc 9,30


sory ze podaje tak w 10 str 35 musis podzielic ja podalam ci wyniki
w tym 4 33 sa z a i b w jednej linice mam nadzieje ze pomoglam
22 2 22