Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-18T13:57:07+02:00
NORTH EUROPE BURY

Iceland REJKIAWIK.
Norway OSLO
Sweden STOCKHOLM
Finland HELSINKI
Denmark of (dish of)

COPENHAGEN OF WESTERN EUROPE
Holland AMSTERDAM
Belgium of BRUSSELS
Germans (germany) BERLIN
Luxembourg of LUXEMBOURG
France PARIS
Great britain - LONDON
Ireland DUBLIN
MIDDAY (SOUTHERN) EUROPE

Portugal of LISBON
Spain MADRID
Monaco MONACO
Italy ROME
San marino SAN MARINO
Malta of VALLETTA
Slovenia of LUBLANA
It BURY croatia Bosnia and herzegovina SARAJEVO
Andorra of ANDORRA
Serbia - BELGRADE
Montenegro of PODGORICA
Albania of TIRANA
Macedonia WILL KICK
Greece ATHENS

EUROPE MIDDLE - EASTERN (EASTERN)

Polish WARSAW
Czech republic PRAGUE
Slovakia of BRATISLAVA
Hungary BUDAPEST
Romania BUCHAREST
Bulgaria of SOFIA

OF EAST EUROPE

Russia of MOSCOW
Lithuania VILNIUS
Latvia of RIGA
Estonia TALLIN
Belorussia MINSK
Ukraine of STICK (KIEV)
Moldavia KISHINEV

ALPINE COUNTRIES

Switzerland BERN
Austria VIENNA
Liechtenstein - VEDUZ
5 3 5
2009-10-18T14:15:56+02:00
Abania -Tirana
Andorra - Andorra la Vella
Armenia - Yerevan
Austria -Vienna
Azerbaijan - Baku
Belarus -Minsk
Belgium -Brussels
Bosnia and Herzegovina - Sarajevo
Bulgaria -Sofia
Croatia -Zagreb
Cyprus -Nicosia
Czech Republic - Prague
Denmark - Copenhagen
Estonia - Tallinn
Finland - Helsinki
France - Paris
Georgia (country) - Tbilisi
Germany -Berlin
Greece -Athens
Hungary -Budapest
Iceland -Reykjavík
Republic of Ireland - Dublin
Italy - Rome
Kazakhstan - Astana
Latvia - Riga
Liechtenstein - Vaduz
Lithuania - Vilnius
Luxembourg -Luxembourg
Republic of Macedonia - Skopje
Malta -Valletta
Moldova - Chişinău
Monaco - Monaco
Montenegro - Podgorica
Netherlands - Amsterdam
Norway -Oslo
Poland -Warsaw
Portugal- Lisbon
Romania - Bucharest
Russia -Moscow
San Marino - San Marino
Serbia - Belgrade
Slovakia- Bratislava
Slovenia - Ljubljana
Spain -Madrid
Sweden -Stockholm
Switzerland- Bern
Turkey -Ankara
Ukraine -Kiev
United Kingdom - London
Vatican City -Vatican City


Abkhazia - Sukhumi
Åland Islands - Mariehamn
Faroe Islands - Tórshavn
Gibraltar - Gibraltar
Guernsey -St. Peter Port
Isle of Man - Douglas
Jersey - Saint Helier
Kosovo K - Pristina
Nagorno-Karabakh- Stepanakert
Northern Cyprus - Nicosia
South Ossetia - Tskhinvali
Mayen Islands (Norway)- Longyearbyen
Transnistria -Tiraspol
4 5 4
2009-10-18T15:01:04+02:00
Niemcy = Germany
Polska = Poland
Islandia = Iceland
Norwegia = Norway
Great Britain
Wielka Brytania
England
Anglia
Ireland
Irlandia
Scotland
Szkocja
The USA
Stany Zjednoczone
Germany
Niemcy
France
Francja
Italy
Włochy
Spain
Hiszpania
Greece
Grecja
Russia
Rosja
China
Chiny
Japan
Japonia
1 5 1