Odpowiedzi

2010-02-26T14:23:18+01:00

Moim zdaniem Papkin z ,, Zemsty '' Aleksandra Fredra był dobrym negocjatorem ponieważ był inteligentny i bardzo przebiegły . Potrafił świetnie obmyślić plan ..,.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:23:44+01:00
Papkin zdecydowanie był złym negocjatorem. Postać ta buja w obłokach i dokładnie nie wie po co w ogóle jest na tym świecie. Jego negocjacje lub przemówienia kończyły się klęską lub wyzwiskami w jego kierunku. Potrafił tylko się przechwalać jakim jest rycerzem.
9 4 9