Odpowiedzi

2010-02-26T14:23:36+01:00
Pozniważ bronili honorou i nie chcieli sie poddać i wyjść na tchórzy
1 5 1
2010-02-26T14:24:24+01:00
Nie wiem czy to może ci sie przyda ale przejrzyj
http://portalliberalow.salon24.pl/88390,termopile-trzystu-spartan-i-public-relation
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:25:58+01:00
Bronili, poniewaz od dziecka ich tak uczono, aby na polu walki walczyc do konca, mieli to we krwi mozna by powiedziec, wychowanie spartanskie tego wymagalo. jakby oposcili pole walki to i tak by zostali skazani na smierc za zdrade swojego kraju :D mialam to na hstroii ostatnio ;d
1 3 1