Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:33:11+01:00
Moim zdaniem mitologiczną postać przypomina prezydent Polski pan Jarosław Kaczyński , przypomina mi on Syzyfa, ponieważ jak mówi mitologia Syzyf wykonywał pracę wieczną i która nie przynosi żadnych efektów. Tak samo robi nasz prezydent ciągle mówi, że coś zrobi co ulepszy na kraj i dalej nic.
1 5 1
2010-02-26T14:35:00+01:00
Ikar to marzyciel
przypominają go w dzisiejszych czasach przede wszystkim młodzi ludzie; nastolatkowie, ponieważ są rozkojarzeni, zamyśleni, bujają w obłokach.

najlepszym przykładem, że mitologiczna postać jest wśród nas jestem sama ja, gdyż tak samo jak on jestem marzycielką
1 3 1