1. W jaki sposób powstał węgiel brunatny ? ( nie z wikipedi, ściągi itp.)
2. Jakie funkcje pełni rzywica u roślin ?

Krzyżówka.
1. Rzeka przepływająca przez dziewięć państw europejskich. ( 5 liter)
2. Rzeka, która utworzyła najsłynniejszy konion w USA.(8 liter)
4. Obszar, z którego wszystkie wody spływaja do jednego morza. (8 liter)
6. Jedna z graniczących rzek Polski. ( 2 słowa : pierwsze 4 litery, drugie 7)
8. Święta rzeka Hindusów.( 6 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:18:56+01:00
Jasne pomogę ; ))

1. -
2.Żywica ma analogiczne znaczenie, co płytki krwi w ciele kręgowców.


1.Dunaj
2.Kolorado
4.zlewisko
6.Nysa Łużycka
8.Ganges
1 5 1
2010-02-26T15:21:24+01:00
1.Węgiel brunatny jest skałą która powstała z obumarłych szczątków roślinnych.
2.Żywica pełni u roślin rolę ochronną i regeneracyjną.
Krzyżówka:
1.Dunaj
2.Kolorado
4.zlewisko
6.Nysa Łużycka
8.Ganges