Odpowiedzi

2010-02-26T14:41:13+01:00
P = 6 a², a=krawędź
a² = P/6
a = √(P/6)

a = √(24/6) = √4 = 2 dm
V = a³ = 2³ = 8 dm³

V = a³
a = ∛V
P = 6 a² = 6 (∛V)²

a = ∛125 = 5 m
P = 6 (∛125)² = 6 * 5² = 6 * 25 = 150 m²

2010-02-26T14:45:19+01:00
1.
Pp=6*a²
24=6a²\6
a²=4/ √ (pierwiastkujemy) pierwiastek usunie potęgę
a=√4=2dm
v=2³=8dm³

2.
v=125m³/(pierwiastkujemy pierwiastkiem 3 stopnia)
v=∛125=5 bo 5*5*5=125
dł. krawędzi = 5m
Pp=6*a²=6*25=150m²

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T16:48:06+01:00
P=6*a²
24dm=6*a²
a²=24dm:6
a²=4dm
a=√4
a=2dm-krawędź sześcianu

V=a³
V=2³
V=8dm³

≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡≡

V=125m³
V=a³
125m³=a³
a=³√125
a=5m-krawędź sześcianu

P=6*a²
P=6*5²
P=6*25
P=150m²