Zadanie1
Uzupełnij zdania imionami postaci rzymskich.
1........był znakomitym wodzem,odniósł zwycięstwo między innymi nad Galami.
2Pierwszym cesarzem rzymskim był ..............
3.....................,będąc obywatelem rzymskim ,mógł podróżować po cesarstwie i dzięki temu pozyskał dla chrześcijaństwa wielu wyznawców.
4Tolerancję religijną w państwie rzymskim ogłosił...................... który był pierwszym chrześcijańskim cesarzem.

zadanie2
Oblicz ile lat temu Juliusz Cezar zreformował kalendarz rzymski i jak długo on obowiązywał.

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-26T14:39:44+01:00
Uzupełnij zdania imionami postaci rzymskich.
1Juliusz Cezar był znakomitym wodzem,odniósł zwycięstwo między innymi nad Galami.

2Pierwszym cesarzem rzymskim był Oktawian August

3.będąc obywatelem rzymskim ,mógł podróżować po cesarstwie i dzięki temu pozyskał dla chrześcijaństwa wielu wyznawców.

4Tolerancję religijną w państwie rzymskim ogłosił Konstantyn Wielki który był pierwszym chrześcijańskim cesarzem.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:47:25+01:00
Zad.2
2010r.+45r=2055 lat temu opracowano ten kalendarz
W Polsce obwiązywał on 45r.p.n.e.+1582r.n.e=1627 lat.
zad...1

1Juliusz Cezar był znakomitym wodzem,odniósł zwycięstwo między innymi nad Galami.

2Pierwszym cesarzem rzymskim był Oktawian August

3.będąc obywatelem rzymskim ,mógł podróżować po cesarstwie i dzięki temu pozyskał dla chrześcijaństwa wielu wyznawców.

4Tolerancję religijną w państwie rzymskim ogłosił Konstantyn Wielki który był pierwszym chrześcijańskim cesarzem.
4 3 4