Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T14:45:59+01:00
1. Jowisz ma 16 pierścieni.
2. Największą planetą naszego układu jest: Jowisz.
3. Merkury.
4. Wenus.
1 5 1
2010-02-26T14:49:51+01:00
1.16
2.Jowisz
3.Merkury
4.Ziemia, Wenus
1 5 1
2010-02-26T14:50:15+01:00
Ile pierścieni ma Jowisz- 3
Która planeta jest największa- Jowisz
Która planeta nie ma satelitów- Wenus
Która planeta obraca się wokół własnej osi zgodnie z ruchem wskazówek zegara-
1 5 1