1.Uporządkuj fakty w kolejności chronologicznej, wpisując w nawiasy cyfry (1-5).

a) powstanie Rzymu. (....)
b) wyprawa Persów przeciwko Grecji, bitwa pod Maratonem. (...)
c) pierwsze igrzyska olimpijskie. (....)
d) II wyprawa Persów przeciwko Grecji, bitwa pod Termopilami, Salaminą. (....)
e) upadek cesarstwa rzymskiego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-26T15:03:31+01:00
1. Powstanie Rzymu 753 p.n.e.
2. Bitwa pod Maratonem: 490 p.n.e.
3. Pierwsze igrzyska olimpijskie: 776 p.n.e
4. Bitwa pod Termopilami, Salaminą 191 p.n.e
5. Upadek cesarstwa rzymskiego: 395 p.n.e
CZYLI:
4,5,2,1,3

2010-02-26T17:51:59+01:00
4
5
2
1
3

Bardzo proszę. ;)
1 4 1